Kärt återseende!😍

 Igår blev det tacos och sista säsongsavsnittet av Spökjakt, det var så mycket bättre än tidigare säsonger.👻😈
 
 
 
Nu är OS i fullgång så ögnar när jag går förbi tvn men har dålig koll på vad som ingår🤔

Tyra och Pontus var uppe tidigt och kollade handboll iallafall. 🤾‍♂️ 🤾‍♀️🤾
Sedan var det fotboll som var på radion hela vägen till Igelstorp.⚽️ 📻
 
 
Vi åkte för att hälsa på Janne och Maggan, mina svärföräldrar. Vi fick ju inte till det påvägen hem från semestern då de inte var hemma båda två.

När vi åker lyser solen igenom molnen titt som tätt. Vädret är ännu bättre när vi kommer fram.🌞
 
 
Vi åkte till Örlenbadet strax utanför Tibro. Charlie åkte med farmor i hennes sportiga cab😎

Det är en mycket fin strand ⭐⭐⭐⭐⭐
och de serverar t.om. pizza🍕, men det blev glass 🍦 för oss.😋
 
 
 
 
 
 
Det var väldigt skönt att få sola och bada. 🏖Det var nog precis det jag behövde.🥰

Sedan vi kom ner ifrån norrland har jag känt mig så mycket tröttare. Det blev som en käftsmäll att det helt plötsligt blev mörkt vid 22.00 och tiden tickar ner och det blir mörkare och mörkare för varje dag. Känns sådär när jag börjar jobba på tisdag.🤭
 
 
Efter helgen så är det slut på godsaker. Det har blivit allt för mycket under semestern. Så nu blir det socker detox igen 😅 är så jobbigt😫 och då skojar jag inte! 😵 Förstår inte varför man alltid hamnar i sockerfällan.🤔

Så varför inte avsluta dagen med pizza😆
 
 
❤Mysigt att få umgås med våra kära!❤

Kommentera här: