Gick i fällan! & Film time!🎬📽

I natt blev det inte många timmars sömn 3,5 h. Det var ju som jag förutsett men trodde faktiskt att det skulle vara Charlie som var tröttast men han studsade upp innan klockan ringde 05.00.
 
 

Har varit i luckan idag och det har varit ok. Jag är faktiskt lyckligt lottad som hamnade just där.

Tagit kort till SITHS kortet som jag hade bokat just idag så det blev ju tipp topp 😂😂

Så ni förstår att trött är bara förnamnet. 😴
Men vem kan sova på kommando?
 
Blir bara en slö dag i soffan medan de äldsta killarna är på fotboll. ⚽️ I morgon jobbar jag dag igen och är då på ortopeden.
 
 
Tänkte att jag kan tipsa om lite serier och filmer som jag sett och fastnat för på ett eller annat sätt! Här är en mix av sött och salt! 🍭🦞Gammalt som nytt!🎩🧢

Gangs of London 1 säsong, Actiondrama, 2020, Cmore

The Sinner 2 fristående säsonger, Drama, 2018, Netflix

The Haunting of Bly Manor 1 säsong, Skräckromantisk spökserie, 2020, Netflix

The Secrets We Keep, Thriller, 2020, Cmore

Greenland, Action, 2020, Cmore

Hush, Skräckfilm 2016, Netflix

Joker, Dramathriller, 2019, Netflix

Annabelle come home, Skräck, 2019, Cmore

The curse of La Llorna, Skräck, 2019, Netflix

A million Little things 3 säsonger, Drama, 2021 Cmore

Snabba Cash 1 säsong, Drama 2021, Netflix

Störst av allt 1 säsong, Drama 2019, Netflix

Smaken av tusenskönor 2 säsonger, Kriminalserie 2020, Spansk, Netflix

Spökjakt 3 säsonger, 2021, Viaplay 👻

Kommentera här: