Jag gör slut med fb🌺I väntans tider! 🏡

Kommer inte längre dela på Facebook. Känner mig lite för obekväm då det är så många som kan se att man lägger ut men som inte kommenterar, gillar eller nämner något på jobbet. Det gör att man känner som elefanten i rummet.🐘

Varför är det så lätt att känna sig illa tillmods när folk inte nämner nått man gör.😔
 
Man får nu aktivt gå in på bloggen om man är intresserad. 

Men det kan bli så att jag lägger upp när vi gör något speciellt.

Öxnehaga
 
Har känt mig lite klyven den senaste veckan. Det är så att vi lagt in om intresse på en lägenhet/radhus på Liljeholmen i Jönköping. Vi har ju önskat röra på oss, speciellt när det varit oroligt på Öxnehaga.

Nu har vi fått erbjudande, det är fem som får erbjudande och man vet inte vem som står först.
Vi har ju bott 13 år i denna lägenheten, gjort den till våran och fått den renoverad. Gör att jag blir lite kluven. Att vilja ha kakan och äta den så att säga.

Det är inte ett lätt beslut. Vi har svarat Ja och kl. 23.45 går tiden ut. Vi har ju inte fått se lägenheten pga. Covid restriktioner så har bara sett ritningar. Är ju alltid svårt att föreställa sig utan att se den. Men har fått lite inside info.
 
 
Liljeholmen
 
Nu är det bara att vänta och se om vi får den eller inte.🤷🏼‍♀️

Nu har jag jobbat helgen och är ledig ett par dagar.  Min bror med familj har nu åkt vidare på sin semester.❤
 
Hem är här, röd plutt är huset på Liljeholmen.
 

Kommentera här: