Då var det klart!🏠

 
Var lite seg upp i morse, drömde mycket om typ inget. 😴
Precis när jag ska gå upp så ringer älsklingen, jag vaknar alltid lite snabbare när han ringer på morgonen. Hjärtat hinner slå några extra slag för det är alltid nått som hänt och idag hände det. Vi fick lägenheten!🤗🗝

Charlie sitter och hoppar i sängen brevid och frågar får jag springa ner och säga till de andra? Visst gör du det säger jag. Melvin tror inte sin bror till en början. Nej, vem har sagt?

Går upp och ska ta mig lite frukost då jag minns att vi inte hade något smör kvar. Frågan om vad de vill ha till frukost ändrar sig snabbt till, vill ni ha flingor i yoghurten?
 
Jag och Tyra bestämde igår kväll att vi skulle gå ut och gå nu på morgonen.
Då vi behövde handla lite saker som t. ex. smör så gick vi ner till Willys.
Något jag inte kommer sakna är backarna 🥵men helt klart utsikten. Att gå till fram till Öxnegården och se ner över Vättern är ju så fint. Att vi bor i en sådan vacker stad!

De tunga molnen gör det svårt att framhäva skönheten men gjorde ett ärligt försök.
 
 
 

När vi gick kände jag ett uns av illamående.🤢 Trodde att det var den där jäkla vitamintabletten som spökade igen, då jag kom på att ta den en stund efter frukosten. Men köper lite att äta och märker att det nog inte alls hade med vitaminen att göra. Jag kände som om känslorna svajade i takt med vinden. Nu hade det som tyngd mig några veckor nått sitt slut. Nu var det svart på vitt. 📝
Älsklingen skickade bekräftelse på uppsägningen och det var liksom klart.
 
 
Nu fylls man av känslan. Vad gör vi nu då?
Planera för flytt🪧 tar ju tid och veckorna går ju så fort. 🤯 Vi måste rensa, packa📦, slänga, köpa🪙, åtgärda,🪛 fixa hit och fixa dit. Vi har ju aldrig flyttat från en femma och speciellt inte till en lägenhet som är lite mindre och med lite mindre biytor.

Nått som vi inte har är flyttkartonger. Så det är väl det som få bli nummer 1.
 
Det är inte utan att känner sig helt slut av att faktiskt inte ha gjort speciellt mycket idag. Men huvudet har jobbat desto mer.🤓🧐

Kommentarer:

1 Anonym:

Kommer bli toppen ska du se darling. Vi hinner o du e ju fenomenal på o planera. 🥰😘

Svar:
vemorkarbrysigkicki.blogg.se

2 vemorkarbrysigkicki.blogg.se:

3 Anonym:

Tjoho vad kul för er med ny lägenhet😊 /Inga-Lill

Svar: Ja, det känns pirrigt men det kommer bli toppen! Kram❤
vemorkarbrysigkicki.blogg.se

Kommentera här: